Home » avrupa yakası escort » beylikdüzü lolta gurp bayanlar

beylikdüzü lolta gurp bayanlar

Benim dedikodu ile aramın fazla iyi olmaması ve milletin arkasından atıp tutma gibi şeyler yapmam benim için en sağlıklı şey fakat konuşma ortamlarında hep bunun yapılması beni muhabbetlerden ayırıyor. Bazen gittiğim kafeler de dedikodu dışında konuşmalar yaptığım oluyor o da toplasan 45 dakika filan. Söz konusu seks olduğunda bülbül gibi konuşuyorum fakat diğer konularda fazla konuşmayı beceremiyorum. En sıradan konuşmalarımın uzun sürdüğü zamanlar da büyük ihtimal ile çakır bir halde iken oluyor yani içki kullandığım zamanlar. Genel de barlarda zaman geçirerek alkol tüketirim fazla olmamak şartıyla eğer geceleri işim olmazsa irtibat adreslerimle ulaşmadıkları zaman bar da iyi kötü anlaştığım erkeklerle seks yapmaya giderim. Çünkü seksi artık hayatıma yerleştirdim ve günde en az bir ilişkiye girmeden yatarsam ertesi gün bayağı agresif olarak kalkıyorum. Agresif hallerimi asla görmek istemezsiniz. Bana tum stresimi unutturacak ve sabahlara kadar bağırtıp evire çevire duzebilecek beyler ulaşsın istiyorum .. seks esnasında kondomla uğraşıp bolunmesni sevmediğimden sart koşmuyorum ama temiz olunmasını ozellikle rica edicem sizden beyleer ..aramanızı bekliyor olucamm … .